top of page
  • תמונת הסופר/תMiri yasky

המלון שלנו בפוקט - ממתק טעים במילוי סוכריות קופצות

עודכן: 29 בדצמ׳ 2021

הגענו לפוקט - לוילה מתוקה בכפר קאמלה, אך בגלל שאין תיירות כבר יותר משנה בתאילנד , רוב הוילות היו במצב די גרוע מבחינת תחזוקה, לכלוך, בריכה לא נקייה, לכן החלטנו לעבור לתקופה הקרובה למלון 5 כוכבים מהמם עם בריכות, חדר כושר , ניקיון יומיומי ,במיקום מרכזי- רואוי -rawai, האיזור הכי פעיל כרגע של פוקט.

קיבלנו חדר מהמם - מורכב משני חדרי שינה ,סלון, מטבח ומרפסת ענקית , עם מסעדה וחדר כושר- שם הלכתי ליוגה של בוקר , היה פשוט חלום.

היה לנו קשה בפוקט בהתחלה, עזבנו את הבית שלנו בקופנגן, את בתי הספר ובשיא ההתרגשות התחלנו מסע לפוקט בציפייה ענקית ומרגשת לפגוש את סבא וסבתא אחרי 8 חודשים שלא ראינו אותם, ואז כשבוע לאחר שהגענו הבנו שסבא וסבתא לא יכולים להגיע , בגלל סיבות רפואיות, הילדים בכו , אני ונועם היינו קצת בדאון ובגלל זה החלטנו שנתפנק במקום מושלם שיעשה לנו את סוף הטיול לממתק טעים במילוי סוכריות קופצות.

ואכן המלון הזה ענה על כל הציפיות שלנו, קרוב לעיר שהייתה סואנת ועמוסה במקומיים, היו שם איזה 7 בריכות לילדים, מסעדה מעולה, חדר כושר וחוג יוגה הכי איכותי בפוקט, והכי חשוב ניקיון יומיומי של החדר, כמה הכל עלה? טיפה יקר בהשוואה למחירים ששילמנו עד כה בתאילנד (5500 ש"ח - לחודש - כולל חשמל)

צירפתי תמונות וסירטונים שלנו מהמלון המתוק שהפך לחודש לבית שלנו והעובדים שהפכו לחברים טובים.







11 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page